În primele nouă luni ale anului, chinezii şi-au cumpărat 4.417.252 automobile, cu 45% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut. Şi în ultimul trimestru creşterea s-a menţinut la aceeaşi parametri, volumul de 1.451.823 unităţi fiind cu 44% mai mare decât cel înregistrat în perioada iulie-septembrie 2006, conform Jato Dynamics. Cu asemenea ritm este de aşteptat ca mărcile puternice să îşi concentreze atenţia asupra acestei pieţe şi parcul auto chinezesc să ajungă unul din cele mai vaste din lume, în cel mai scurt timp.
Modelele cele mai comercializate sunt mini-mpv-urile Wulling City Breeze şi Chana Green Star, urmate de VW Santana, Buick Excelle si VW Jetta. Produsele autohtone sunt preferate de clienţii care îşi aleg primul automobil, iar piaţa dovedeşte că are încă destul resurse pentru o creştere sustenabilă în următorii ani.
Dezvoltarea economică importantă va face din China un pol exponenţial al industriei constructoare de maşini în Asia, tot mai mulţi producători fiind atraşi de forţa de muncă mai ieftină, astfel încât automobilele "Made in China" nu vor mai fi doar subiect de anecdote, ci vor apărea pe şoselele occidentalilor.